Klantenservice
-
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
Dat is vervelend! In de meeste gevallen is je bestelling goed ontvangen door ons maar is de bevestiging ervan in je spam of ongewenst mailbox terecht gekomen. Mocht daar ook geen bevestiging in zitten dan kan je contact opnemen met ons via [email protected] of via ons telefoonnummer 085 - 489 0201.
-
Kan ik de producten van vanKaarstotServet ergens bekijken?
In sommige gevallen kan dat, afhankelijk van het magazijn waar het product is opgeslagen. Mocht je vragen hebben of een afspraak willen maken in ons magazijn dan kan je even bellen naar 085 - 489 0201 of ons een mailtje sturen naar [email protected].
-
Kan ik laten afleveren op de Waddeneilanden?
Bestellingen die met een pakketdienst worden geleverd kunnen ook op de Waddeneilanden worden bezorgd.
-
Kan ik ook (zakelijk) grotere orders plaatsen?
Uiteraard! Ook bedrijven, kerken en stichtingen zijn van harte welkom. Desgewenst denken we mee over de behoeftes en ondersteunen bij afleveren of bezorgen van de producten. Neem voor vragen of specifieke wensen contact op met Bjorn via [email protected]
-
Waarom betaal ik Behandelingskosten onder de 25,- euro?
Wij proberen onze producten zo voordelig mogelijk te prijzen voor jou! Onder de 25,- euro vragen wij een bijdrage aan de verpakkingskosten. Om producten zo zorgvuldig mogelijk bij je te laten leveren besteden wij daar veel aandacht aan.
Vanaf 25,- euro nemen wij deze kosten voor onze rekening.
-
Wat is de levertijd?
Afhankelijk van het product of producten in je order is de levertijd 1 tot 3 werkdagen voor pakketleveringen.
Mocht er iets niet op voorraad zijn en de levertijd langer zijn dan vermelden wij dit bij het betreffende product op onze website.
-
Spoedbestelling
Er zijn momenten of gebeurtenissen waarbij de levering van een product heel snel moet plaats vinden. Neem hiervoor contact met ons op via 085 - 489 0201 of via [email protected] zodat wij direct met je kunnen schakelen.
-
Ik wil meerdere items kopen, hoe zit het dan met de bezorgkosten?
Nederland: Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen we € 7,95 verzendkosten (Pakketdienst). Bestellingen boven de € 100,- worden gratis bij je thuisbezorgd (Overal in Nederland gratis, ook op de Waddeneilanden).
België: Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen we € 7,95 verzendkosten (Pakketdienst).
Let op: onder de € 25,- euro vragen wij een bijdrage van 3,95 euro voor de verpakkingskosten.
-
Kan ik mijn webshop bestelling ook afhalen?
Jazeker kan dat, leuk zelfs. Op afspraak kunnen bestellingen opgehaald worden bij ons magazijn in Doetinchem (Gelderland) maar wij bezorgen in Nederland (ook op de Waddeneilanden) in veel gevallen helemaal gratis.
-
Wanneer komt vanKaarstotServet leveren?
Wij leveren de kleinere pakketten via een pakketdienst. Hiervan ontvang je een track & trace per mail vanuit de betreffende pakketdienst.
-
Kan ik mijn bestelling vanuit België retourneren?
Je kan het product tot 14 dagen na ontvangst retourneren (uitgezonderd maatwerk producten) en je ontvangt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten van het retourneren naar ons toe zijn voor jouw rekening.
Bestellingen die via de pakketdienst bij je zijn geleverd kan je via de betreffende pakketdienst in originele verpakking laten terugsturen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.
-
Kan ik ook bestellen vanuit België?
Jazeker, dat werkt op de normale manier zonder extra kosten.
-
Kan ik mijn bestelling vanuit België retourneren?
Je kan het product tot 14 dagen na ontvangst retourneren en je ontvangt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten van het retourneren naar ons toe zijn voor jouw rekening.
-
Kan ik mijn bestelling retourneren?
vanKaarstotServet product(en) kun je tot 14 dagen na ontvangst voor retour aanmelden. Na die melding dient je product binnen 14 dagen bij ons terug te zijn. Vervolgens ontvang je het volledige orderbedrag binnen 14 dagen terug, alleen de kosten van het retour transport zijn voor jouw rekening.
Bestellingen die via een pakketdienst bij je zijn geleverd kun je via diezelfde pakketdienst in originele verpakking terugsturen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.
Download het modelovereenkomst herroeping / retourformulier.
-
Waar kan ik terecht met een klacht?
Bekijk op deze pagina onze klachtenprocedure.