Retourzendingen & Ruilen


U kunt een aankoop binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling ongedaan maken. In dat geval dient u de artikelen in oorspronkelijke en onbeschadigde staat retour te zenden.
De kosten voor retourzending zijn voor de koper. U ontvangt na ontvangst van de retourzending binnen 7 dagen het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten van aankoop) terug.

Indien u artikelen retour wilt zenden verzoeken wij u eerst contact op te nemen met Meint Schepers via de mail: info{ad}vankaarstotservet.nl of telefonisch: 085 4890201. Wij kunnen u dan voorzien van het juiste retouradres (we maken gebruik van verschillende magazijnen).

* Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat VanKaarstotServet niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
* Artikelen worden alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.
* De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking

Indien producten beschadigd bij u aankomen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen, zodat we een afspraak kunnen maken over het omruilen van het artikel of het terugbetalen van het betreffende bedrag. Extra verzendkosten zijn in dit geval voor rekening van VanKaarstotServet.
Indien u producten wilt ruilen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen, zodat we een afspraak kunnen maken. De extra verzendkosten zijn voor rekening van de koper indien er geen verwijtbare fouten aan onze kant zijn gemaakt. Deze kosten bedragen voor een pakket onder de 30 kg €5,95.

Modelformulier Retourmelding

Voor het retourneren dient u een melding te doen bij VanKaarstotServet. U kunt dit mailen aan info [ad] vankaarstotservet.nl en eventueel gebruik maken van het Modelformulier voor retouren (niet verplicht). U kunt het formulier hier downloaden:
Model Retour Formulier

Klachten Afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info {ad} vankaarstotservet.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.